تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه یزد و دانشگاه ورمز آلمان

با توجه به اهمیت گسترش همکاری‌های علمی و بین‌المللی و افزایش تعاملات استادان و دانشجویان در عرصه بین‌الملل، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی بین دانشگاه یزد و دانشگاه علوم کاربردی ورمز ‏(worms‏) آلمان منعقد شد. به گزارش دریافتی از دفتر…

با توجه به اهمیت گسترش همکاری‌های علمی و بین‌المللی و افزایش تعاملات استادان و دانشجویان در عرصه بین‌الملل، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و آموزشی بین دانشگاه یزد و دانشگاه علوم کاربردی ورمز ‏(worms‏) آلمان منعقد شد.

به گزارش دریافتی از دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه یزد، این تفاهم‌نامه به صورت غیر حضوری منعقد شده است و انجام طرح‌های مشترک پژوهشی، برگزاری دوره‌های مشترک دکترا، تبادل استاد و دانشجو از اهداف اصلی آن به شمار می‌رود. دانشگاه علوم کاربردی ورمز، دانشگاهی دولتی بوده و در شهر ورمز آلمان واقع شده است. این دانشگاه که در سال ۱۹۷۸ تاسیس شده دارای سه دانشکده بازرگانی، گردشگری/حمل و نقل و علوم کامپیوتر است. رشته تحصیلی مدیریت حمل و نقل هوایی در مقطع کارشناسی تنها در دو دانشگاه آلمان و به زبان انگلیسی ارائه می‌شود و دانشگاه علوم کاربردی ورمز یکی از این دو دانشگاه است.

 

دیدگاهتان را بنویسید