تعجب یک نماینده مجلس از اظهارات وزیر اطلاعات

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت:عدم برخورد دولت با افراد دوتابعیتی به علت این است که نفوذ از باب تغییر نظام محاسباتی برخی از مسئولین اتفاق افتاده که این موضوع را قبیح نمی‎دانند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی…

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت:عدم برخورد دولت با افراد دوتابعیتی به علت این است که نفوذ از باب تغییر نظام محاسباتی برخی از مسئولین اتفاق افتاده که این موضوع را قبیح نمی‎دانند.


حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر دادستان کشور مبنی براینکه «برخی از مسئولان دو تابعیتی هستند و این خلاف قانون است و دولت اعلام کرد که آنها را از کار برکنار می‌کند اما این کار را نکرده است» گفت: در رابطه با دوتابعیتی‎ها طرح تحقیق و تفحص از مدیران دوتابعیتی را داریم که در مجلس مصوب شده و کار آن در حال انجام است و بعد از تکمیل گزارش ها، نتیجه آن به مجلس و ملت ایران تقدیم خواهد شد.

حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اظهارات دادستان تهران درست است و لازم است که در این خصوص، اقدام کند؛ از وزیر اطلاعات نیز تعجب می‎کنم که بیان می‎کند دادستان به ما اطلاعات دوتابعیتی‎ها را دهد، در صورتی‎که آقای علوی و مجموعه‎های زیرمجموعه او اشراف دارند که چه مواردی مشمول قانون دوتابعیتی هستند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در خاتمه درباره چرایی عدم برخورد دولت با افراد دوتابعیتی بیان داشت: این قضیه به این دلیل است که نفوذ از باب تغییر نظام محاسباتی برخی از مسئولین اتفاق افتاده که این موضوع را قبیح نمی‎دانند و چون قبیح نمی‎دانند برای برطرف کردن آن نیز اقدامی انجام نمی‎دهند.

دیدگاهتان را بنویسید