یزدانه

تازه ترین اقدامات و کشفیات نیروی انتظامی استان

  به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس راهور یزد این خودرو را در بلوار استقلال به علت تخلف رانندگی متوقف کردند. پس اخذ استعلام که از وضعیت خلافی این خودرو به عمل آمد مشخص شد که خودرو…

یزدانه

یزدانه

 

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، ماموران پلیس راهور یزد این خودرو را در بلوار استقلال به علت تخلف رانندگی متوقف کردند.

پس اخذ استعلام که از وضعیت خلافی این خودرو به عمل آمد مشخص شد که خودرو دارای این مقدار تخلف و جرائم معوقه است که به همین منظور خودرو به پارکینگ منتقل شد.
 اکثر جریمه های این خودرو توسط دوربین های کنترل سرعت در سطح شهر یزد بوده و بیشتر مربوط به سرعت غیرمجاز است.
***
ماموران پلیس شهرستان اردکان یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز را که با صدای ناهنجار موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده بودند شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ سیدرضاصادقیان فرمانده انتظامی اردکان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک دستگاه موتورسنگین قاچاق سی آر ام غیر مجاز را توقیف کردند.
وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا خاطرنشان کرد: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت بیش از ۲۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
فرمانده انتظامی اردکان با بیان اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شد تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد صدای ناهنجار در سطح شهر اردکان، باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند که توسط پلیس توقیف شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری باند خرده فروشان مواد مخدر در ده بالا خبرداد.
سرهنگ احمد غلام زاده گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران پلیس از خبری پیرامون فروش موادمخدر توسط اعضای یک باند در روستای ده بالا باخبر شدند.
غلام زاده ادامه داد: عوامل تجسس و اطلاعات پاسگاه انتظامی شیرکوه با بررسی و تحقیقات گسترده مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه چهار فروشنده موادمخدر را دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه این باند مقداری موادمخدر و آلات و ادوات استعمال موادمخدر را کشف کردند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارق موتورسیکلت و اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در سطح شهر یزد خبرداد.
سرهنگ حسین رضایی گفت: ماموران روز گذشته حین گشت زنی در خیابان های شهر به یک راکب موتورسیکلت مشکوک و او را متوقف کردند.
رضایی افزود: ماموران پلیس پس از درخواست مدارک از راننده متوجه شدند موتورسیکلت موردنظر سرقتی است و وی را برای بازجویی به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مسئول ادامه داد: سارق در بازجویی های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر یزد اعتراف کرد.
رضایی خاطر نشان کرد: شهروندان وسابل نقلیه خود را به وسایل ایمنی ضد سرقت از قبیل قفل و زنجیر مجهز کنند.
***
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران پلیس در بازرسی از یک انبار در شهر یزد هزار و ۲۰۰ عدد تشک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان از خبری پیرامون ورود و دپوی یک محموله تشک قاچاق در یک انبار در شهر یزد مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ضمن اشاره به شناسایی انبار موردنظر و اخذ مجوز قضائی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این انبار تشک های خارجی قاچاق فاقدمجوز گمرکی را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این محموله تشک خارجی قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: اموال کشف شده تحویل گمرگ استان شد.
رضایی خاطرنشان کرد: متهم قصد توزیع این محموله قاچاق در بازار را داشت که توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دستگیر و به دادسرا معرفی شد.
***
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد گفت: با توقیف دو دستگاه تریلی هوو در محورهای مواصلاتی این استان تعداد ۲۷۲ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی کشف شد.
سرهنگ محمدرضامزیدی درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس این استان هنگام
کنترل محورهای مواصلاتی دو دستگاه تریلی حامل محموله دام را برای بازرسی متوقف کردند.
این مسئول گفت: در بازرسی از این خودروها این تعداد راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی کشف و دو متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.
مزیدی ارزش برآورد شده این دام های قاچاق را دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: متهمان این دام ها را بدون مجوز دامپزشکی از جنوب شرق کشور بارگیری و قصد انتقال به قم را داشتند که توسط ماموران پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.
***
ماموران پلیس راهور شهرستان اشکذر یک دستگاه سواری پژو پارس را با مبلغ ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال خلافی پرداخت نشده متوقف و روانه پارکینگ کردند.
سرهنگ حسین ثقفی فرمانده انتظامی اشکذر در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس راهور شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری پژو پارس را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند.
ثقفی ادامه داد: در استعلام صورت گرفته از مرکز، مشخص شد خودرو دارای این میزان جریمه پرداخت نشده می باشد.
فرمانده انتظامی اشکذر با بیان اینکه اغلب تخلفات صورت گرفته توسط راننده این خودرو از تخلفات حادثه ساز بوده است افزود: پلیس خودرو رانندگانی را که خلافی معوقه خودرو آنها بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد توقیف و با دستور قضائی روانه پارکینگ خواهد کرد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال – جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید