یزدانه

برگزاری ایده شوی تخصصی کسب و کارهای موفق و کارآفرینی در اشکذر

  در حاشیه این برنامه سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد با بیان این که مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اشکذر ، اولین مرکز رشد تخصصی در زمینه گیاهان دارویی در استان یزد است، اظهار کرد: یکی از…

یزدانه

 

در حاشیه این برنامه سرپرست مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد با بیان این که مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اشکذر ، اولین مرکز رشد تخصصی در زمینه گیاهان دارویی در استان یزد است، اظهار کرد: یکی از اهداف این مرکز توسعه کسب و کار و کارآفرینی مبتنی بر دانش و فناوری و حمایت از ایده‌های نوآورانه و تبدیل این ایده‌ها به محصولات قابل ارائه به بازار با توان رقابت با محصولات خارجی و توسعه کسب و کارهای فناورانه در زمینه گیاهان دارویی است.


وی افزود: در همین راستا نیز رویداد ایده شو با مشارکت دفتر تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌ آموختگان جهاددانشگاهی یزد در شهرستان اشکذر برگزار شد. 
احمد افروزیان تصریح کرد: از جمله مخاطبان این برنامه دانشجویان ، دانش آموختگان دانشگاهی ، خبرگان و نخبگان مرتبط با گیاهان دارویی ، کشاورزی و منابع طبیعی هستند. 
وی خاطر نشان کرد : در این رویداد ایده های ارائه شده توسط داوران بررسی و از میان ایده های ارائه شده سه ایده برتر معرفی و به آنها جوایزی نقدی اهدا خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید