بانک‌ رفاه نیمه دوم امسال ۱۶۰میلیارد ریال به صنایع تزریق کرد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این بانک ، محمدعلی سهمانی در آیین بهره برداری از ساختمان مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران استان یزد،‌ افزود:نظام بانکی به عنوان یکی از حلقه‌های موثر در ساختار اقتصادی کشور نقش ارزنده‌ای در…

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این بانک ، محمدعلی سهمانی در آیین بهره برداری از ساختمان مدیریت امور شعب بانک رفاه کارگران استان یزد،‌ افزود:نظام بانکی به عنوان یکی از حلقه‌های موثر در ساختار اقتصادی کشور نقش ارزنده‌ای در توسعه بیش از پیش حوزه‌های مختلف ایفا می کند.


وی ادامه داد: سیستم بانکی به لحاظ تعدد و تکثر ذینفعان به خدمات مستمر و گسترده نیاز دارد.
سهمانی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان یزد گفت: این استان امروزه به خوبی توانسته در شأن مشتریان نظام بانکی ارائه خدمت کند.
وی ارائه خدمات وسیع، ‌متنوع و اثرگذار را از جمله ویژگی های نظام بانکی عنوان کرد و ادامه داد: بانک ها علاوه بر اینکه بازوان قدرتمند مالی کشور می باشند،‌ ابزار اصلی دولت در برنامه ریزی‌های توسعه ای فرهنگی،‌ اقتصادی و اجتماعی هستند.
مدیرعامل بانک رفاه‌کارگران کشور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که توسعه اقتصادی در هیچ کشوری بدون حمایت بانک ها انجام نمی‌شود، افزود: توسعه اقتصادی کشور مستلزم حمایت دو سویه دولت از بانک‌ها و بانک‌ها از دولت است.
این مقام مسئول با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی،‌صنعتی،‌ معدنی و اقتصادی متعدد در کشور‌ تصریح کرد: نقش بانک‌ها در تأمین مالی و خدمات مستقیم و غیر مستقیم در بهره برداری اغلب این طرح‌ها اجتناب‌ناپذیر بوده و فعالیت بنگاه‌های اقتصادی و پویایی فضای کسب و کار مستلزم حمایت نظام بانکی است.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از رشد اقتصادی امسال که حدود ۶شش درصد بوده توسط نظام بانکی محقق شده است، اظهار کرد: بانک‌ها در زندگی آحاد مردم و پیدایش فعالیت‌های اقتصادی نقش موثری دارند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران حمایت از کسب و کارهای مختلف، فعالیت های خدماتی، تولید، بازرگانی، اقتصاد داخلی و روابط تجاری خارجی، حوزه واردات و صادرات را از دیگر رسالت‌های نظام بانکی در کشور دانست و بیان کرد: رفع نیاز و برآورده کردن انتظار ذینفعان مهمترین هدف نظام بانکی در کشور است.
سهمانی در مورد نواقص نظام بانکی کشور هم گفت: بخشی از کم و کسری‌ها در شبکه بانکی به ساختار اقتصادی کشور مربوط می‌شود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت، ارزان و موثر، بالاترین هدف نظام بانکی در کشور است،‌ گفت: توسعه و گسترش خدمات نظام بانکی مستلزم حمایت مستمر مشتریان است.
وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در راستای حمایت معنوی از نظام بانکی تصریح کرد: رسانه‌ها می توانند با شفاف‌سازی خدمات شبکه بانکی مردم را ترغیب به سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های نظام بانکی کنند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران خاطرنشان کرد: بانک رفاه‌کارگران با بیش از ۱۰ هزار نفر نیروی انسانی، ۱۵۰۰ واحد بانکی، حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان سرمایه، ۴۵ هزار میلیارد تومان مانده منابع سپرده‌ای و حدود۳۷ هزار میلیارد تومان مانده سند تسهیلات، در حال ارائه خدمت به اقشار مختلف جامعه در سطح کشور است.
وی در پایان با بیان این که رضایت‌مندی ذینفعان و مشتریان مهمترین هدف بانک رفاه‌کارگران است، تأکید کرد: برخورداری از نیروی انسانی مستعد،‌ آگاه و با تجربه این بانک را از دیگر بانک‌های کشور متمایز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید