امکان حضور عموم مردم در معراج شهدای میبد وجود دارد

مصطفی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: پیکر یکی از چهار شهید گمنامی که روز یک‌شنبه به یزد منتقل شده، قرار است روز چهارشنبه در دانشگاه‌ آیت‌الله حائری میبد تشییع و خاکسپاری شود. وی با اشاره به اینکه پیکر…

مصطفی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: پیکر یکی از چهار شهید گمنامی که روز یک‌شنبه به یزد منتقل شده، قرار است روز چهارشنبه در دانشگاه‌ آیت‌الله حائری میبد تشییع و خاکسپاری شود.

وی با اشاره به اینکه پیکر این شهید گمنام فردا وارد میبد می‌شود، عنوان کرد: برگزاری برنامه وداع دانشجویی با شهید گمنام، خواست دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان میبد بوده است.

دبیر ستاد معراج شهدای دانشگاه آیت‌الله حائری میبد بیان کرد: بر این اساس ستاد معراج شهدا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه برای زیارت عموم مردم در دانشگاه مستقر است و امکان حضور مردم در این فضا وجود دارد ضمن اینکه برنامه وداع دانشجویی با شهید گمنام نیز برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه‌ها و مراسم تشییع شهید گمنام نیز خاطرنشان کرد: روز دوشنبه وداع عمومی در مصلای آیت‌الله اعرافی بعد از نماز مغرب و عشاء و همراه با سخنرانی، روایتگری دوران دفاع مقدس و مداحی برگزار می‌شود که مدیریت این برنامه بر عهده سپاه ناحیه میبد است.

گل‌محمدی تأکید کرد: عصر سه‌شنبه از ساعت ۱۵ نیز برنامه وداع دانشجویی از سوی دفتر بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی دانشگاه آیت‌الله حائری با حضور دانشجویان و عموم مردم در امامزاده میرشمس الحق شهرستان میبد برگزار می‌شود.

وی در مورد برنامه‌های تشییع و تدفین شهید گمنام نیز بیان کرد: صبح چهارشنبه مراسم تشییع و تدفین شهید از سپاه قدیم تا امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار می‌شود و پس از آن پیکر شهید گمنام به دست مردم و دانشجویان دانشگاه آیت‌الله حائری به سمت این دانشگاه تشییع و در پردیس شهدای دانشگاه حائری به خاک سپرده خواهد شد.

گل‌محمدی اظهار داشت: روز جمعه ساعت ۱۱ قبل از نمازجمعه مراسم سوم این شهید در مصلای آیت‌الله اعرافی برگزار می‌شود و مراسم هفت شهید نیز در پردیس شهدای دانشگاه حائری میبد برگزار خواهد شد.

وی، شهدا را الگوهای بی‌نظیر شجاعت و ایثار دانست و افزود: امیدواریم با برگزاری این مراسم روحیه جهاد، شهادت و ایثارگری بیش از پیش در مراکز آموزش عالی و در بین دانشجویان تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید