امام جمعه مهریز: ولایتمداری مردم ایران دشمنان را مایوس کرده است

حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز شهر مهریز افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از اهرم های مختلفی برای ضربه زدن به اصل نظام ما استفاده کرده اند. وی ادامه داد: در این سال ها…

حجت الاسلام علی برهان در خطبه های نمازجمعه امروز شهر مهریز افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان از اهرم های مختلفی برای ضربه زدن به اصل نظام ما استفاده کرده اند.


وی ادامه داد: در این سال ها سعی کردند با جلب حمایت برخی کشورهای وابسته منطقه و عناصر داخلی خود اصل نظام و انقلاب اسلامی را از مسیر نورانی خود دور کنند ولی تمام توطئه ها نقش بر آب شده است.
امام جمعه مهریز به حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و تصریح کرد: امسال برخلاف سالهای گذشته بخاطر تهدیدهای دشمنان شاهد مشارکت گسترده تر مردم در راهپیمایی بودیم .
برهان گفت: مردم بخاطر حمایت از نظام و ولایت فقیه و برای نشان دادن قدرت و اقتدار خود فراخوان مقام معظم رهبری را جانانه لبیک گفتند و با شور و شوق فراوان به عرصه همبستگی پا گذاشتند.
امام جمعه مهریز به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مردم تبریز اشاره و گفت: همانطوریکه معظم له در سخنان خود تصریح کردند ملت ایران بسیار هوشیار هستند و دست از نظام خود بر نمی دارند.
برهان گفت: مردم انقلابی ایران هرچند برخی سختی ها و مشکلات دارند ولی هیچگاه تسلیم دشمن نمی شوند و همچنان با همه وجود از اهداف و آرمان های کشور و انقلاب خود دفاع می کنند.
وی افزود: بر مسئولان است با جدیت برای حل و فصل مسائل و مطالبات مردم تلاش کنند چون خدمت به مردم یک وظیفه بزرگ محسوب می شود و باید همواره ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید