امام جمعه ابرکوه:ملت درراهپیمائی ۲۲ بهمن تو دهنی توفانی به ترامپ زد

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهارکرد: ملّت مقتدر ایران شکوه و عظمت انقلاب را بار دیگر در ۲۲ بهمن به رخ جهانیان کشید و در این حماسه بزرگ که نشانه ای بی دلیل از نشاط…

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهارکرد: ملّت مقتدر ایران شکوه و عظمت انقلاب را بار دیگر در ۲۲ بهمن به رخ جهانیان کشید و در این حماسه بزرگ که نشانه ای بی دلیل از نشاط و آمادگی این ملت بود را به نمایش گذاشت.


وی افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲بهمن نشان داد که اعتقاد راسخ به آرمانهای اصیل انقلاب دارد و همچون گذشته با کمترین هزینه بزرگترین تهدیدات دشمن را خنثی می کند و آمریکای جهانخوار را همچنان دشمن شماره یک خود می داند .
امام جمعه ابرکوه با اشاره به دیدار جمعی از مردم تبریز بارهبر معظم انقلاب و بابیان اینکه ملت ایران با اتحاد در برابر دشمن ایستاده اند خاطرنشان کرد: ملت ایران با هم قهر نیستند که بخواهند آشتی کنند و این دگراندیشانی که همصدابا سردمداران کاخ سفید و دولت ترامپ موضع حمایت و دلسوزی از سران فتنه می گیرند معلوم می شود وامدار این خوارج هستند.
وی افزود: من با صراحت می گویم اگر باز هم بخواهند بر مواضع احمقانه شان بر حمایت از خوارج زمان پافشاری کنند ملت مثل حباب روی آب آنان را از مناصب حکومتی برکنارشان خواهد کرد .
حسینی همچنین به سفر هفته گذشته رئیس جمهور کشورمان با هدف ایجاد همدلی و اخوت و وحدت بین کشورهای همسایه به کشورهای عمان و کویت اشاره و تصریح کرد: این سفر خوب و پیامدار بود.
وی بابیان اینکه ما شاهد سفر همزمان چهار روزه اردوغان رئیس جمهور منافق ترکیه به شیخ نشینهای حاشیه خلیج فارس بودیم ادامه داد: سفر رییس جمهور ترکیه همزمان با ششمین سالگرد قیام مردم بحرین بوده که روی خون شهدای مظلوم و بی گناه بحرینی پا گذاشت و قیام حق طلبانه آنان را نادیده گرفت .
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه اضافه کرد: رییس جمهوری ترکیه درحمایت از جلادان منامه و حکومت بی تارو پود آل خلیفه که در حال احتضار است رو در روی مردم بحرین قرار گرفت و در سخنان سخیف خود ایران را به ترویج ملّیت گرائی فارسی در عراق و سوریه متهم کرد.
وی تاکید کرد: این منافق ظاهراً خودش هم نمی داند که حمایت کورکورانه از جلادان منامه که بهترین جوانان بحرینی را به شهادت رساندند علماء دینی را بی احترامی و دستگیر و زندانی و شکنجه می کنند.
حسینی بابیان اینکه آیت الله شیخ عیسی قاسم را هتک حرمت می کنند ، قیام مردم حق طلب را سرکوب و از حقوق بدیهی و اوّلیه ملت خود را محروم می کندافزود: برای او کمترین نتیجه ای ندارد، البته شیخ بحرین هم نان قرضی او را پس داد و اردوغان را سمبل رهبری جهان اسلام خواندند که او هم آرزوی شنیدن این جمله را داشت و برایش بس بود.
امام جمعه ابرکوه در ادامه سخنانش با گرامیداشت یاد خاطره شهید محلاتی و ۴۰ تن از همراهان و همرزمانش در حمله جنگنده های رژیم بعثی عراق به هواپیمای مسافربری دراسفندسال ۶۴ افزود: به همین مناسبت روز اول اسفند به نام روز روحانیت و دفاع مقدس است.

دیدگاهتان را بنویسید