اعضای هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد انتخاب شدند

محمد محامدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد، ۵ عضو دارد که شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، منشی و خزانه دار است که بصورت دوره شش ماهه بین ۳ فراکسیون…

محمد محامدی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هیأت رئیسه دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد، ۵ عضو دارد که شامل رئیس، نایب رئیس اول، نایب رئیس دوم، منشی و خزانه دار است که بصورت دوره شش ماهه بین ۳ فراکسیون تقسیم می‌شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد ضمن تشریح آیین نامه انتخابات هیأت رئیسه و نحوه تقسیم مدیریت به صورت دوره ای افزود: بنا به توافق شورای اجرایی خانه احزاب یزد و با قرعه کشی مقرر شد دوره اول مدیریت خانه احزاب در استان را اصلاح طلبان و در دوره های بعد به ترتیب اصولگرایان و مستقلین و اعتدالگرایان عهده دار شوند.

محامدی اظهار داشت: پس از تعیین اولویت مدیریت دوره ای دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد برای ارکان هیأت رئیسه بصورت رأی مخفی و با حضور بازرسین اصلی و علی البدل، انتخابات برگزار شد که پس از شمارش آرا، عبدالرضا دهستانی از "انجمن اسلامی معلمان" به عنوان رئیس، محمد حسین صداقت از جامعه اسلامی مهندسین نایب رئیس اول و سید محمد حسین موسوی زاده از "حزب اعتدال و توسعه" به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین علی زابلی از "کانون تربیت اسلامی" بعنوان منشی و علی اصغر رضایی از "مجمع اسلامی بانوان"به عنوان خزانه دار دفتر نمایندگی خانه احزاب یزد برگزیده شدند.

محامدی با تاکید مجدد بر تعامل و همگرایی تصریح کرد: آغاز به کار خانه احزاب استان نقش مهمی در ارتباط و هماهنگی احزاب و تشکل های سیاسی استان دارد که این ارتباط به همگرایی خواهد انجامید و زمینه کنش گری مطلوب تر احزاب در عرصه های مختلف را سبب خواهد شد.

محامدی افزود: از احزاب استان یزد انتظار می رود در مشارکت آگاهانه شهروندان در انتخابات پیش رو و افزایش آگاهی های جامعه نسبت به شوراهای شهر و روستا و تاثیرات انتخاب مردم بر زندگی روزمره شان گامی اساسی بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید