استان یزد در اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی رتبه ششم را کسب کرد

یونس نوبخت بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت  عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: ادارات استان یزد در بین ادارات کشور در زمینه صیانت از حقوق شهروندی…

یونس نوبخت بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی  ظهر امروز در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت  عمومی و حقوق شهروندی اظهار داشت: ادارات استان یزد در بین ادارات کشور در زمینه صیانت از حقوق شهروندی رتبه هشتم و در زمینه عفاف و حجاب رتبه یازدهم را کسب کردند.

وی بیان کرد: استان یزد همچنین بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در زمینه اجرای مصوبات شورای انقلاب فرهنگی رتبه ششم را از آن خود کرده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: به استناد گزارش‌های دریافتی از بازرسان، ادارات کل استان یزد در اجرای برنامه‌های فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حقوق شهروندی مؤثر عمل کرده و به خوبی توانسته از ظرفیت مراکز دانشگاهی و رسانه استفاده کند.

بازرس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی از موارد شاخص در راستای صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در استان یزد را برگزاری دوره‌های آموزشی، پیگیری مشاوره‌های اخلاقی و خانواده، فضاسازی و تبلیغات مؤثر و عرضه بسته‌های فرهنگی اعلام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید