استاندارد به تنهایی توانایی استانداردسازی را ندارد/نمی‌توان با یکبار مردودی پلمپ کرد

محمد اصغرزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای فنی استانداری یزد اظهار داشت: به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم و مجبوریم یک کارشناس را برای بررسی و ارزیابی ۴۵۰ واحد قرار دهیم. وی با بیان اینکه تولیدات شن…

محمد اصغرزاده پیش از ظهر امروز در نشست شورای فنی استانداری یزد اظهار داشت: به شدت با کمبود نیرو مواجه هستیم و مجبوریم یک کارشناس را برای بررسی و ارزیابی ۴۵۰ واحد قرار دهیم.

وی با بیان اینکه تولیدات شن و ماسه را نمی توان با یک بار مردودی پلمپ کرد ادامه داد: تنها یک کارمند مسئول بررسی و پلمپ واحدهای شن و ماسه است اما این امکان ندارد که به دلیل یک مشکل واحد پلمپ شود.

معاون فنی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان یزدبا اشاره به اینکه قرار بوده از چندسال گذشته به سمت مصالح کوهی گام برداریم گفت: برخوردهای قهری و تعطیلی تبعات اجتماعی دارد و نمی‌توانیم چنین اقدامی را داشته باشیم بنابر این ضروری است که همه دستگاه‌ها و واحدهایی که توانایی فنی دارند در این زمینه یاری کنند.

وی اظهار داشت: باید واحدها به سمت تولید مصالح کوهی بروند و بر اساس استانداردها تولید کنند و تولید شن و ماسه  آبرفتی رودخانه‌ها حذف شود.

اصغرزاده با بیان اینکه سالانه از هر واحد سه تا چهار بار بازدید انجام می‌شود تصریح کرد: متاسفانه برخی واحدهای تولیدکننده شن و ماسه از برخی دستگاه‌ها امان‌نامه می‌آورند و یا مورد سفارش قرار می‌گیرند و این مسئله موجب می‌شود تا برخوردها جدی نباشد و یا بی‌تاثیر نشان داده شود.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید