آمایش ورزشی در یزد اجرا شد/ سنجش استعداد ۱۰ هزار نفر در ۸ رشته ورزشی

مسعود شریعتی  مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  در جشنواره همگانی استعدادیابی استان یزد اظهار داشت: از سال ۱۳۹۳ بحث آمایش‌ در رشته‌های مختلف ورزشی به صورت جدی دنبال و تلاش شد تا رشته‌های مدال‌آور انتخاب شود و ورزشکارانی در…

مسعود شریعتی  مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  در جشنواره همگانی استعدادیابی استان یزد اظهار داشت: از سال ۱۳۹۳ بحث آمایش‌ در رشته‌های مختلف ورزشی به صورت جدی دنبال و تلاش شد تا رشته‌های مدال‌آور انتخاب شود و ورزشکارانی در این رشته‌ها تحویل استان و کشور دهیم.

وی بیان کرد: با بررسی‌های انجام شده در هشت رشته شمشیربازی، دوچرخه‌سواری، تیر و کمان، ژیمناستیک، سوارکاری، بستکتبال، تکواندو و تنیس روی میز، شورای راهبردی تشکیل شد و با توجه به پتانسیل‌هایی که در استان یزد وجود دارد، به صورت تخصصی نسبت به استعدادیابی، آموزش، تقویت ورزشکاران و استعدادهای این رشته‌ها اقدام شد.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این رشته‌ها طی بررسی‌هایی که با همکاری ارگان‌های مختلف انجام شد، همکاران ما در مدارس مختلف و حتی مهدکودک‌ها حضور یافتند و با سنجش‌های مختلف بیش از ۱۰ هزار نفر استعدادیابی و شناسایی شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: با سنجش استعدادیابی در هشت رشته در سراسر استان یزد، ۱۰۰ نفر از نخبگان و برترین‌های هر رشته انتخاب شدند و در این همایش حضور یافتند و با همکاری هیأت‌های ورزشی نسبت به آموزش و پرورش این استعدادها اقدام خواهد شد.

در این همایش ورزشکاران هر یک از رشته‌های ورزشی توانایی‌های خود را با حرکات نمایشی به نمایش گذاشتند و ضمن اجرای برنامه‌های شاد ورزشی، مشعل این هر رشته با حضور نمایندگان این رشته‌ها روشن شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید