آمادگی برپایی نمایشگاه‌ها در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد وجود دارد

مصطفی بوستانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در حاشیه مراسم درختکاری در محوطه نمایشگاه یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در صورت تأمین راه دسترسی در محل جدید نمایشگاه‌ها، آمادگی داریم تا یک ماه آینده نمایشگاه‌ها در محل…

مصطفی بوستانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد در حاشیه مراسم درختکاری در محوطه نمایشگاه یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در صورت تأمین راه دسترسی در محل جدید نمایشگاه‌ها، آمادگی داریم تا یک ماه آینده نمایشگاه‌ها در محل جدید برگزار شود.

وی ادامه داد: در محل نمایشگاه جدید، ۱۰۰ هزار مترمربع فضای سبز ایجاد شده که همه آنها با سیستم آبیاری قطره‌ای آبیاری خواهد شد.

بوستانی عنوان کرد: با ایجاد مخزن و تجهیزات لازم، آب باران نیز برای آبیاری استفاده خواهد شد و با سیستم ایجاد شده، سیستم فاضلاب نیز برای استفاده و آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد ازود: با توجه به اینکه در محل جدید نمایشگاه‌ها و طبق مصوبه هیأت دولت، ایجاد راه دسترسی بر عهده اداره راه و شهرسازی بود، تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه انشعاب برق، آب، تلفن و گاز از تعهدات انجام شده بود، تا امروز هزینه برق و آب را شرکت پرداخت کرده و انشعاب آن را نیز شرکت ایجاد کرده و حق انشعاب گاز نیز پرداخت شده اما مهم‌ترین مشکل حال حاضر ما، راه دسترسی است که اگر از طرق اداره راه و شهرسازی یزد این اقدام انجام شود، آمادگی داریم تا یک ماه آینده محل جدید نمایشگاه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گفت: همه اقدامات لازم برای رفاه حال بازدیدگکنندگان در محل جدید نمایشگاه پیش‌بینی شده اما به دلیل اینکه حفظ جان مردم برایمان اهمیت دارد تا زمان ایجاد راه دسترسی توسط اداره راه و شهرسازی امکان بهره‌برداری از محل جدید با وجود آماده بودن فضای نمایشگاهی، امکان‌پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید