روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جادهای یزد در جمع ستارگان کشور
در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد به عنوان یکی از ستارگان روابط عمومی های ایران معرفی شد و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت. به گزارش بشارت…
در پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان یزد به عنوان یکی از ستارگان روابط عمومی های ایران معرفی شد و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
به گزارش بشارت یزد، جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور، هر سال به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) برگزار می شود که این جشنواره، امسال نیز در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس تهران و با موضوع «افکار عمومی» برگزار شد.
علیرضا مشرف، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در این رابطه اظهار داشت: جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، هر سال به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود که در این مناسبت، موضوعی که بیشتر در جامعه مطرح می باشد انتخاب می گردد و به آن پرداخته می شود. موضوع برگزاری همایش امسال مبحث بسیار مهم افکار عمومی بود که البته در پایان این جشنواره نیز، ستارگان روابط عمومی در کشور معرفی و از آنها طی مراسمی جداگانه، تجلیل و تقدیر می گردد.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، با اشاره به اینکه مهمترین رسالت یک روابط عمومی اینست که بتواند بین مردم و مسئولین ارتباط برقرار کند، بیان داشت: روز روابط عمومی، روز بزرگی است و زمانی که روابط را تقویت کنیم، علم روابط عمومی می تواند ما را به هزاره سوم نزدیک تر و توسعه پایدار را فراهم کند.
مشرف ضمن تاکید بر اینکه هرگز نمیتوانیم بدون روابط عمومی قوی به توسعه پایدار دست یابیم، اذعان داشت: یکی از وظایف اصلی روابط عمومی ها، آگاهی دادن به جامعه است.
وی ادامه داد: یک روابط عمومی پویا و موفق باید صادقانه و شفاف اطلاعات سازمان را به مردم انتقال دهد و مردم باید آگاه بشوند که چه حقوقی را می توانند از سازمان مطبوع مطالبه نمایند و بر اساس آن اطلاعات با سازمان ارتباط برقرار نمایند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تصریح کرد: روابط عمومی ها اصل، اساس و پایه توسعه پایدار هر جامعه هستند و هر نهاد یا سازمان موفق و هر جامعه پیشرفته و توسعه یافته، بدون تردید روابط عمومی موفق و پویایی را در کنار خود داشته است.
مشرف یکی از رازهای موفقیت روابط عمومی ها را داشتن نگرش ارتباطی فی مابین دانست و تاکید کرد: روابط عمومی ها باید همه چیز را از نگاه ارتباطی ببینند و به طور مستمر در جریان خواسته ها، نیازها و انتظارات درون و بیرونمان باشند و آنها را به مدیریت سازمان انتقال دهند تا مدیریت سازمان بر اساس مبنای این خواسته ها و نیازها، تصمیم سازی کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: رسالت بزرگ روابط عمومی ها خدمت به مردم است که در واقع در جریان این خدمت باید بتوانند نیازهای آگاهی شهروندان را تامین کنند و از طرف دیگر حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند و دیده بان خوبی باشند برای دیدن نیازها و انتظارات مردم و تاکید داشته باشند بر کاربرد آنها در سیاست گذاری های دولتی، تا ارتباط مردم با دولت از پیش بهینه تر گردد.
مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در پایان، ضمن تشکر از سعید برازنده مقدم، سرپرست این اداره کل و همکاران خود در روابط عمومی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، کسب این رتبه ارزشمند کشوری را حاصل توجه و نگاه مثبت و حمایت ها و همراهی های مدیران و تلاش همکاران متخصص، فعال و هماهنگ خود در روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دانست.